سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
تصاویر/ حضور و بازدید آیت الله اعرافی از مدارس علمیه دهدشت

حوزه/مدیر حوزه علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد از بهره برداری مدرسه علمیه حضرت ولیعصر(عج) تا پایان سال داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، حجت الاسلام و المسلمین صفدر پناهی مدیر حوزه‌ علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد، در جریان سفر آیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور به شهرستان کهگیلویه اظهار کرد: با حضور آیت‌الله اعرافی از پروژه مدرسه علمیه حضرت ولیعصر (عج) در حال ساخت دهدشت بازدید به عمل آمد.

وی افزود: این پروژه در زمینی به مساحت یک هکتار و زیربنای ۴۴۰۰ متر در دو طبقه در حال ساخت و تکمیل شدن است.

حجت‌الاسلام والمسلمین پناهی پیشرفت کنونی پروژه را ۴۰ درصد عنوان و بیان کرد: با تزریق اعتبارات ملی و بودجه استانی، این طرح تا سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسی

وی ظرفیت پذیرش در این حوزه را ۱۵۰ طلبه خوابگاهی عنوان کرد.

حوزه‌ علمیه مرکز ترویج احکام دین و قرآن است

در ادامه سید عبدالعزیز موسوی فرماندار شهرستان کهگیلویه در بازدید مدیر حوزه‌های علمیه کشور از ساختمان مدرسه علمیه در حال ساخت در دهدشت اظهار کرد: یکی از زیرساخت‌های رشد و توسعه در مسائل فرهنگی، حوزه‌های علمیه هستند.

فرماندار شهرستان کهگیلویه افزود: حوزه‌های علمیه مرکز ترویج احکام دین و قرآن هستند و برای توسعه زیرساخت‌های آن تلاش خواهیم کرد.

وی با بیان این‌که سال گذشته اعتبارات خوبی جهت تکمیل پایگاه در حال ساخت دهدشت لحاظ شد، گفت: اعتبارات استانی محدود است و این حوزه علمیه به اعتباراتی با حجم بیشتر نیاز دارد.

موسوی بیان کرد: با بازدید آیت‌الله اعرافی از این پروژه، قول‌های مساعدی جهت بهره‌برداری از این مجموعه داده شد.

فرماندار شهرستان کهگیلویه خاطرنشان کرد: حوزه‌های علمیه نقش موثری در پیشرفت اهداف فرهنگی اسلامی دارند و باید با تمام انگیزه برای ساخت و راه‌اندازی این مجموعه‌ها تلاش کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha